2.4.15

Porozmawiajmy o marzeniach.

                                                                   Hej 
Pomyślała że możemy dziś porozmawiać o marzeniach: tych ogromnych, ale i tych małych każde z nich jest bardzo ważne.
Każdy ma z nas jakieś marzenia jedna osoba chciałaby zostać jakąś sławną osobą, druga  żeby przytulić swojego idola , trzecia żeby wyjechać za granic, a jeszcze ktoś inny będzie chciał wygrać w totka.
Ja mam akurat dużo marzeń  niektóre małe, a nie które duże nie będę pisać jakie one są bo się nie spełnią, choć niektóre z nich są właśnie w trakcje spełniania, ale o tym dowiecie się już wkrótce.
Mogę wam tyle zdradzić że 11 kwietnia będę w Warszawie na koncercie Dawida Kwiatkowskiego.
Było to marzenie być na tym koncercie i  jadę.
Więc trzeba wierzyć w marzenia bo prędzej czy później i tak się spełnią.




A waszym zdaniem powinno się wierzyć w marzenia ? 
 Napiszcie w komentarzach.


Martyna♥

7 komentarzy:

  1. Moim zdaniem dążenie do spełnienia marzeń powinno być naszym celem w życiu :)
    Moje niedługo się spełni, bo będę na meczu reprezentacji Polski w siatkówce <3

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba spełniać marzenia, od tego tu jesteśmy! :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://vdzia-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze warto wierzyć w marzenia i te duże i małe :)
    Obserwuję i zapraszam dlaniejdlaniego007.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście, że powinno się wierzyć w marzenia :))
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, ze się powinno:) zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Jestem Tynka , Blogger