23.11.15

Hej, tu Kinga

Z tej strony Kinga z bloga klik razem z Martyną postanowiłyśmy napisać post wymienny, aby zyskać nowych czytelników.

Jak już napisałam mam na imię Kinga, mam 14 lat. Moją największą pasją jest sport, ale również fotografia i od niedawna blogowanie, robię również proste wyglądy i nagłówki na bloga.
Miałam już jeden blog, ale nie czułam się z nim dobrze, był on tak jakby na pokaz. Teraz piszę o tym co naprawdę sprawia mi przyjemność. Tego blog prowadzę ponad tydzień i jeszcze szukam swojego 'stylu', mam nadzieję, że wy mi w tym pomożecie. Bardzo zależy mi na szczerej opinii i radach.

Piszę posty typowo life'stylowe, ale również sportowe, moje przemyślenia i wiele wiele innych. Jeśli chcecie dowiedzieć się o mnie więcej i być na bieżąco z nowymi postami to zapraszam do obserwowania i komentowania.

3 komentarze:

  1. Powodzenia :)

    http://persevering.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć ♥

    http://blakedlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. WAŻNA INFORMACJA zostałaś nominowana do LBA ( szczegóły u mnie )
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Jestem Tynka , Blogger