30.3.15

Ulubieńcy lutego i marca 2015

Hej 
Przychodzę dziś do was dziś z ulubieńcami Lutego i Marca 2015.
Ulubieńcy nie będą pojawiać się zbyt często bo tak co około 2, 3 miesiące.
Więc zaczynajmy!
Pierwszą kategorią będą kosmetyki:

Na początku idzie tusz do rzęs z AVON superextend winged out. Ma sylikonową szczoteczkę i jak mówił producent robi ładne czarne rzęsy.



Następnym ulubieńcem jest żel pod prysznic z Balea ja go kupiłam u mnie w sklepie z niemieckimi kosmetykami. Żel ma ładny słodki zapach, który utrzymuje się na skórze i co najważniejsze nie wysusza skóry.



I to by była cała pierwsza kategoria.
A teraz przechodzimy do napojów. 
Moim ulubieńcem jest herbata Lipton piramidki o smaku tropical fruit. 



Następną kategorią będą wydarzenia:

Pierwszym wydarzeniem mającym miejsce w lutym są ferie bo przez dwa pierwsze tygodnie leżałam w domu.
A drugim wydarzeniem jest to koncert Dawida Kwiatkowskiego w Zabrzu, który odbył się 28 lutego.

A Już  ostatnią kategorią jest muzyka:
Pierwszym albumem jakiego słuchałam w tych miesiącach jest album Dawida Kwiatkowskiego Pop&roll i albumy One Direction Take me home i Up all Night
To byłby koniec tych ulubieńców.
Jak wam się podobają tego typu posty?
A wy jakich macie ulubieńców ? 
Napiszcie w komentarzach. 


Martyna♥



8 komentarzy:

  1. Ciekawy post :)
    Też używam tusz z AVON ;p
    herbatki smakowe <3

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety produktów marki AVON nigdy nie miałam . Za to herbatkę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, sama ostatnio zauważyłam kosmetyki firmy Balea i zastanawiam się nad zakupem. Pozdrawiam

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie posty, moim ulubieńcem również są ferie i ta herbatka :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. O widze kwiatonator :3 zazdroszcze koncertu mimo, ze w ferie byłam na obozie ;D
    http://victoorie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny blog, zapraszam do siebie, zaczynam pisać powieści:-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Jestem Tynka , Blogger