28.3.15

Przywitanie

Hej :)
To mój pierwszy post na tym blogu. Prowadzę już jednego bloga ale chciałam założyć nowego.
Kilka słów o mnie w postaci faktów :
Mam na imię Martyna.
2 czerwca skończę 14-naście lat.
Mieszkam w małej wiosce pod Częstochową.
Chodzę do pierwszej klasy gimnazjum.
Nie nawiedzę swojej szkoły i klasy.
Kocham przedmioty ścisłe, a nienawidzę przedmiotów humanistycznych 
Mam starszego brata.
Mam bez imiennego kota, psa Puszka i papugę.
To jest już mój trzeci blog
Czasem mi odwala i to bardzo 
Moim największym idolem jest Dawid Kwiatkowski,
W szczególności słucham muzyki POP lub innych zależy co mi wpadnie w ucho.
Gram na saksofonie i gitarze
Mam bardzo zmienny humor
Miewam czasem głupie pomysły 
Myślę że przeczytaniu tego trochę będziecie o mnie wiedzieli. 
A o czym będzie blog?
Będą pojawiać się na nim w szczególności rożne przemyślenia, ale także różne tagi stroje dnia, DIY i wiele innych zależy co mi  przyjdzie do głowy. 
Będę starała się pisać jak najczęściej. 





                                                                                                                          Martyna♥

9 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada :3 zapraszam mywaays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pozostaję mi nic innego, jak życzyć Ci powodzenia w blogowaniu!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem w 1gim i jestem Kwiatonator! <3

    Springchildern.blogspot.co,

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś bardzo sympatyczna :)
    zapowiada się bardzo fajny blog :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś miłą o pozytywną osóbką :)!
    http://cleoklepko.blogspot.com/2015/03/wiecej-nastroju-mniej-wodki-teledyski.html

    OdpowiedzUsuń
  6. oo widzę że także dopiero zaczynasz! Powodzenia w blogowaniu :3
    zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, napewno nie umknie to mojej uwadze :D
    gl00my-angel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam moją imienniczkę :D Również kocham przedmioty ścisłe <3
    Życzę powodzenia :)
    Obserwuję.

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Jestem Tynka , Blogger