23.7.15

Powracamy

Hej :)
Dawno mnie tu nie było a nawet bardzo dawno.
Dlaczego?
Oczywiście czas, czas i jeszcze raz czas ale też i motywacja.
Ale obiecuje powracam po 3 miesiącach przerwy.

Mam wam teraz dużo do opowiedzenia.
Więc zaczynając od kwietnia już nic ciekawego się nie wydarzyło.Maj jak zwykle rozpoczął 
się jak zwykle majówką 
 chodź w tym roku była dość krótka bo tylko piątek był wolny to zawsze był jakiś odpoczynek ale ja i tak sobie majówkę przedłużyłam o tydzień bo znów popsułam nogę.
A później bardzo dużo nadrabiania kartkówki, sprawdziany ale i tez zaczęły się pierwsze poprawy.
Następnie zaczął się czerwiec i w tym miesiącu wydarzyło się chyba najwięcej.
Zaczynają od moich 14-nastych urodzin, które miałam 2 czerwca kończąc na rozpoczęciu wakacji.
Moje urodziny spędziłam w miłej atmosferze chodź prawdę mówiąc czuję się już stara lata dzieciństwa minęły  niestety :( Po moich urodzinach była kolejna przerwa od szkoły ostatnia przed wakacjami ale i tak każdego ucieszyła przed rozpoczęciem najgorszego tygodnia w roku szkolnym czyli wystawianie ocen i oczywiście poprawki na ostatnia chwile. Następnie 17 czerwca mieliśmy wycieczkę klasową do Jura Parku w Krasiejowie.
Jest tam bardzo fajnie jeśli oczywiście lubicie chodzić ale ostatni punkt wycieczki był najlepszy czyli małe wesołe miasteczko. A w następnym tygodniu mieliśmy klasowe ognisko i upragnione zakończenie roku szkolnego.Prawdę mówiąc to nie jestem zadowolona ze swojej średniej ale za rok będzie lepiej.
A wakacje zaczęłam oczywiście od spania do 13 i opiedzielaniu się całymi dniami ale też nie zapomniałam o orliku i znajomych oczywiście.

A wy jak zakończyliście rok szkolny jesteście zadowoleni ze swoich świadectw?
Jak wam mijają wakacje?
Napiszcie w komentarzach :) 













 



Pamiętajcie o dodawaniu mnie na snapie :))









4 komentarze:

  1. Ja tam mam 5.25 średnią, więc raczej jestem zadowolona ;)
    Wakacje mijają mi świetnie, choć nie mogę być w domu, bo mam remont.
    Piszesz ciekawe posty, ale popełnisz (przykro mi) okropnie dużo błędów. Oczy bolą. Mogłabym Ci sprawdzać posty, jakbyś chciała. Wysyłałabyś mi na maila, a ja odpisywałabym twoimi postami, które są już raczej, bezbłędne. Jakby coś, pisz w komentarzu na blogu ;)

    niecodzienniezwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ukończyłam ze średnią 4,95 pierwszą klasę technikum, więc uważam to za dobry wynik. Wakacje jak do tej pory mijały mi dość nudno, ponieważ nie miałam co robić poza prowadzeniem bloga i czytaniem książek, ale już 29 lipca wybieram się na koncert do Warszawy.

    Ps. Popełniasz sporo błędów pisząc. Radzę zwracać uwagę na pisownię, bo w ten sposób przyciągniesz wiele więcej czytelników. Dużo milej się czyta posty bez błędów :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. 4.92 - 2 gim. Jestem zadowolona ;)

    zapraszam:
    m--sblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia ;)
    Jestem zadowolona ze swojego świadectwa, tym bardziej, że jestem w 2 LO ;p
    Wakacje mijają mi bardzo miło, głównie ze znajomymi ;D

    http://tittadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Jestem Tynka , Blogger