20.11.15

Pomysły na prezenty- część 1



Hej!
Już za niecałe dwa tygodnie grudzień, a co to oznacza świąteczny szał zakupów i pustka w głowie, co komu kupić na prezent. Ja wam w tym pomogę. W dzisiejszym poście pokaże wam kilka propozycji dla  dzieci i nastolatków. Więc zaczynajmy.

1.Dzieci:
Co by chciały dostać małe dziewczynki?
Ja zawsze na święta życzyłam sobie jakieś lalki, wózki dla lalek, duże misie pluszowe, czy gry planszowe, lub puzzle. Oczywiście prezent powinien być dopasowany do wieku dziecka i rocznemu dziecku nie kupimy lalki tylko np interaktywnego misia, który będzie mówił czy jakąś mate do zabaw.
Nie zapominając o małych chłopcach oni  zazwyczaj lubią bawić się autami, czy układać klocki np lego. Ale mały chłopczyk raczej się nie obrazi jak dostanie pluszowego misia.
Można też podarować jakieś ubrania,  jeżeli wiemy co danej osobie może się spodobać.

2.Nastolatki:
U tu mamy multum pomysłów ale zależy to od tego co dziewczyna lubi robić,  jakie ma zainteresowania i czy ma swojego ulubionego wykonawcę.
Nam można kupić prawie wszystko zaczynając na płytach , książkach, ubraniach, a kończąc na kosmetykach. Dobrym pomysłem na prezent tez będzie kara podarunkowa do naszego ulubionego sklepu. Ale można też gdzieś wyjechać lub pójść do kina.












3.Nastolatkowie:
Natomiast chłopcom możemy kupić perfumy, zegarek, bluzę z jego idolem czy jakąś grę lub płytę.
Można im  też podarować  kartę podarunkową do jego ulubionego sklepu, czy kupić mu bilety na koncert.




Oto są moje propozycje prezentów dla dzieci i nastolatków.

Jak wam się podobają? 
Napiszcie w komentarzach. 


Do zobaczenia w niedzielę.


24 komentarze:

  1. Super ten post i bardzo trafne te pomysły.
    Sama poprosiłam "Mikołaja" o kilka upominków z tego kolażu dla nastolatek.
    Jeszcze raz bardzo celne pomysły i post idealny do tego świątecznego okresu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły :)
    Chociaż jak dla mnie mogłyby być oryginalniejsze :)
    Klik- mój bog

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama chcialabym dostac niektore rzeczy z tego postu! Szzczegolnie sweter swiateczny i szminke maca. :)
    http://xpleasedontstripmymindx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę bardzo przydatny post!
    Zawsze mam problem z prezentami, haha
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post ;p
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba-zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  6. Post fajnie wprowadza nas w atmosferę świąteczną, ale niestety - wszystkie pozycje już zostały przeze mnie ludziom podarowane. Nie tylko na święta, ale też imieniny, urodziny czy jakieś inne, małe święta. Osobiście jestem zdania, ze najlepsze prezenty to takie, które są indywidualne. Jeśli znamy jakąś osobę to wiemy najlepiej co się jej spodoba. Nie można nikogo uogólnikować. Aczkolwiek jeśli ktoś totalnie nie ma pomysłu na prezent to post jak najbardziej pomocny. :)
    Ach, już zaczynam czuć tę magię świąt!
    W wolnej chwili zapraszam też do siebie: www.magical-history.blogspot.com Pozdrawiam i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Post sam w sobie jest świetnym pomysłem, jednak niestety większość z wyżej wymienionych rzeczy już podarowałam bliskim. Mimo wszystko pozytywnie odebrałam to co napisałaś, ponieważ poczułam, że naprawdę coraz bliżej święta.:)
    Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, równocześnie zachęcając do obserwacji:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy i przydatny post :D
    Życzę dalszych sukcesów.
    Obserwuję i zapraszam
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja planuję taki post z początkiem grudnia lub jeszcze w listopadzie po ulubieńcach :)
    http://swiat-weni.blogspot.com/ :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły na prezent!

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pomysły, na pewno skorzystam, bo nie mam do końca planu, co kupić bliskim na święta ;)
    queen-j-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem trochę starsza, a sama chciałabym dostać część z tych prezentów ;)
    zapraszam do siebie : www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chciała dostać nowy telefon..
    Ciekawie piszesz :)
    zapraszam do siebie :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysły! Już wiem co kupie mojej siostrze :D
    zapraszam:
    http://bilzniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysły! Już wiem co kupie mojej siostrze :D
    zapraszam:
    http://bilzniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja do tych wszystkich propozycji dodam również głośnik przenośny, czyli taki, który działa na bluetooth. Sprawdźcie sobie też dodatkowo stronę https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_divoom.bhtml Ona będzie idealna do tego, aby kupić głośnik, o którym mówię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne pomysły na prezent dla nastolatków znajdziesz w tym artykule https://swiat-rodzicow.pl/prezent-dla-11-latka. Ja znalazłam w nim idealny prezent dla córki na 11-te urodziny i radości było co nie miara :) Młoda nie wiedziała co chce dostać, więc postanowiłam poszukać pomysłów w sieci - udało się!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje pomysły na prezent są bardzo praktyczne i trafione wiele z nich mogę śmiało polecić bo sama ich używam np: szczotka do włosów, paletka, plecak czy perfum. Nie mniej brakuje mi w Twoim zestawieniu bardziej budżetowych zapachów bo trzeba wiedzieć, że tanie perfumy damskie wcale nie są gorsze i pachną równie trwale i pięknie, a cenowo są bardzo atrakcyjne i na każdą kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zobaczcie na stronę https://www.blingart.pl/ to sklep z biżuterią ze stali chirurgicznej. Ja zamawiałam u nich indywidualną bransoletkę z grawerem. Mają opcję grawera a to jest świetna opcja jeśli szukacie prezentu. Sprawdźcie na całą ofertę. Jest mnóstwo biżuterii na kobiet i mnóstwo la mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super propozycje :)
    U mnie najczęściej sprawdza się opcja z białym kubkiem ze zdjęciem, tutaj zamawiam ten gadżet https://www.foto4u.pl/fotokubki-biale-latte-kufle :)

    Personalizowane prezenty są świetną pamiątką. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Jestem Tynka , Blogger