21.10.15

Kocham Jesień TAG

Hej! :)

Witacie w dzisiejszym poście. Jest on inny, bo to tag, chyba pierwszy na tym blogu.
Już  prawie miesiąc temu zaczęła się jesień a u mnie brak śladu o jesieni, więc postanowiłam to zmienić dzisiejszym postem.

A oto pytania:

1.Ulubiona szminka na jesień?
Moim ulubionym produktem do ust nie jest szminka, a ciemno czerwona konturówka z miss sporty o numerku 014 eartch.


2.Ulubiony lakier na jesień?

Moim ulubionymi lakierami przez cały rok są biały, czarny i szary, ale jesienią staram się malować paznokcie na bordowo, fioletowo lub na ciemno-zielono.




3.Co najbardziej lubisz pić jesienią?


Jesienią przenoszę się z wody na smakową herbatę lub jakieś soki.



4. Ulubiona świeca zapachowa?;
Obecnie nie kupiłam jeszcze jakiś  świec na jesień, ale zawsze były to słodkie zapachy typu wanilia lub "ciasteczka babuni'


5. Ulubiony zapach na jesień (perfumy) ? 

Mam podobnie jak z świeczkami czyli słodkie zapachy na co dzień słodki,a na jakąś szczególną okazję coś poważniejszego.




6.Ulubione akcesoria na jesień?

Będą to szaliki, kominy i różnego rodzaju chusty.


7.Gdybyś poszła na imprezę Hallowen'ową za co byś się przebrała? 

Tak szczerze mówiąc to nie mam pojęcia, ale chciałabym żeby mój makijaż był upiorny.


8.Jaki trend na jesień podoba ci się najbardziej?
Jak pisałam wcześniej kocham wszystkiego rodzaju szaliki, kominy itp., a najbardziej kocham je nosić do różnych płaszczyków i przejściowych kurtek.


9.Co lubisz, a czego nie lubisz w jesieni?

Kocham ciepłe jesienne dni, uwielbiam patrzeć na kolorowe drzewa, ale nienawidzę później szarej zimnej i deszczowej jesieni.






                                                                                                                               

2 komentarze:

  1. lubię te herbatki owocowe, mam taką puszkę gdzie wrzucam różne smaki a później losuję i mam niespodziankę :) widzę że wnosisz na jesień kolorki na paznokciach, ja odwrotnie na jesień się tonuje :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham imprezy halowenowe, najbardziej zwariowane przebrania - najboleśniejsze była narzeczona frankensztajna (włosy do pasa wpierw zaplecione, a potem natapirowane i postawione pionowo - tydień dochodzenie do ładu) ale i świeczki zapachowe i kolory, jesień daje wiele, wiele inspiracji
    :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://pomyslyplastyczne.blogspot.com/ i na bloga mojej książki http://cienkrwi.blogspot.com/
    To moje pierwsze blogi i zaczęłam dopiero parę dni temu dlatego czekam niecierpliwie na komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Jestem Tynka , Blogger